Acum mai puțin de o săptămână ziceam, pe Facebook, asta “Când o să mă fac eu mare, o să vreau Săptămâna Bunesciană la LIDL (doar cu ce-mi place mie).”
Eh, astăzi, simpaticii de la Golin Harris au pus-o de un alt Real-time marketing și, având-o complice pe a mea Diana (las’, că vezi tu!), au aflat ce anume îmi place mie cel mai mult și mai mult de la Lidl și m-am trezit, la birou, cu ditamai cutia cu dulciuri:
Și de abia acasă m-au lovit la coraçon, când am desfăcut fundița cea roșie și am găsit următoarele cartonașe (suporturi de pahar):
Nu e prima oară când Lidl pune la cale o astfel de activare în online (link), ceea ce nu poate să mă facă decât să dau cu pălăria pe jos încă o dată. Vă mulțumesc, sunt onorat 🙂
Ce tareeeee! I hate you so much!:))
Vreau si eu saptamana Lauresciana la Lidl!
Luuuuuucky you! 😀
Pingback: Topul campaniilor de real-time marketing in 2014 | M A N A F U *
Pingback: Agențiile cu care bloggerii au colaborat cel mai bine în 2013 | bunescu.ro | un blog de Ionut Bunescu
Pingback: Revenim la lucruri simple | Gabriela Deleanu
Pingback: Real Time Marketing-ul şi Goana Oarbă după Engagement - Inbound Marketing Blog
Pingback: Real marketingul apune | Iulian Ciolac - scriitor necalificat