Atenție pe unde călcați când vă aflați la metrou, să nu aveți o mare ssssurpriză (șșșș, nu e vorba despre un șarpe la metrou la Eroilor, nu, nu)
Ogilvy & Mather Paris au avut o idee “revergorantă” pentru Tic Tac France, așa că au pus-o bine de tot în aplicare:
Push to add drama (și atât, o altă campanie “gândită în afara cutiei” cum mi-aș dori să văd și pe la noi prin Românica):
Și ca să închei într-o notă mai dulce, trebuie să spun că sunt tare încântat de primul Radler pe care l-am băut. Ciuc a făcut o combinație de 63% limonadă + 37% bere (1,9% alcool) și a ieșit cea mai buna bere cu lămâie pe care am băut-o vreodată. Merge la masă de minune, jur pe galben!
Dă un like și-un share, mon cher!Share this content
Cu filmuletul „Push to add drama” mi-ai facut ziua! Multumesc! 🙂
Pingback: Campaniile saptamanii 9-15 aprilie din blogosfera romaneasca | refresh.ro