Vitezomanul Gică și-a luat mașină mică și a intrat cu ea într-o mare aventură urbană. Acum să lămurim, Gică e Piticu, cel mai iute șofericu, iar Ionicu Bunescicu e copilot de top. Nu-i clar nimic până aici, nu? Nici pentru noi, 10 bloggeri și 10 jurnaliști, n-a fost până când n-am primit instrucțiunile unui Urban Quest bucureștean la oră de vârf. Treaba a stat așa: joi, 28 iunie, ora 17:00, toți corporatiștii au ieșit de la muncă, iar Skoda s-a gândit să lanseze Citigo, un model mic, de oraș, cu motor de un litru și vreo 75 de căluți.
Fetele năstrușnice de la Oxygen PR au pus la cale un plan malefic, adică au format 10 echipaje (pilot + copilot) și le-au aruncat în trafic cu tot atâtea Skoda Citigo colorate, curate și parfumate. Au fost cinci echipe, deci două mașini/echipă care au primit indicații cu punctele de check-in unde trebuiau să ajungă într-un timp cât mai scurt prin traficul mega aglomerat. Informațiile legate de locații le primeam printr-o aplicație cu GPS, așa că eu, copilotul, mă simțeam ca în filmele de acțiune. L-am ghidat atât de bine pe pilotul Piticu, astfel încât am ajuns primii la două dintre cele patru puncte de pe hartă, așa că, la final, cel mai BUNescu a câștigat. Echipa No.1 formată din mine și Piticu + Bazavan și Tudoran a scos cel mai bun timp așa că vom testa, fiecare, noul Citigo într-un weekend.
Skoda Citigo (configurator aici) e o mașină mică, de oraș, după cum am mai spus, dar în care eu și Piticu am stat lejer în față, deci e destul de încăpătoare. N-am atins cu capul de sus, genunchii fotografului, care a stat în spatele meu, nu au avut de suferit, singurul loc mai micuț e portbagajul, dar, dacă stăm să ne gândim că mașina e destinată mai mult pentru două persoane, spațiul pentru bagaje e mai mult decât suficient. Mi-a plăcut foarte mult cum se aude sistemul audio, iar panorama cu tot cu trapă m-a fascinat. Eh, mai mult l-a fascinat pe Piticu, se vede într-o fotografie de mai jos.
Pentru 1000 EUR în plus poţi alege Skoda Fabia. Vine cu mult mai multe dotări, arată mai bine şi este mult mai spaţioasă.
Consumul (pe benzină şi motor 1,2/70CP) este de 7,4-8,3 în oraş (cu aglomeraţie, stat la semafor şi tot pachetul) şi 4,5-6,3 la drum lung.
Modelele la care fac referire sunt:
– Skoda Citigo cu dotare Elegance, 1,0l, 75CP, 5 uşi, manuală, alb candy, pachet SunSet + tempomat şi computer de bord
– Skoda Fabia cu dotare Star, 1,2l, 70CP, 5 uşi, manuală, alb candy, pachet SunSet (computerul de bord este inclus în dotare, fără tempomat).
Pingback: incet, dar sigur! cum (aproape) am castigat Skoda Citigo Urban Quest » Andressa
Pingback: Skoda Citigo Urban Quest | Provinciala
Pingback: Tigarile de la Hard Rock Cafe | bunescu.ro - Logoreea mă iubeşte. Eu o înşel uneori.
Pingback: Skoda CitiGo in finala Webstock 2012 | bunescu.ro - Logoreea mă iubeşte. Eu o înşel uneori.