Ești din/prin București? Circuli des cu metroul? Ai abonament? Da, din ăla de 62 de călătorii cu prețul majorat de la 35 la 50 de lei? Ai un astfel de abonament în portofel/buzunar? Nu-l scoate acum, ci zi-mi dacă ai observat că e o reclamă exact în mijloc.
1. DA – deci știi că e o reclamă pe abonament, zi-mi te rog la ce anume (te-am rugat să nu-l scoți din portofel!).
2. NU – Așa-i că e cel mai prost gândit loc pentru a amplasa o reclamă? Cine se uită pe abonament? De câte ori ar putea privi un om pe o bucată de carton? Una pe care orice om o folosește la fel ca un bărbat la pișoar: o scoate, o folosește, o bagă la loc, punct. Serios, nici dacă ar fi singura chestie cu text pe care să o ai la îndemână atunci când ești pe budă, și tot n-ai citi ce scrie pe ea.
Așa că întrebarea e, DE CE ai da bani pentru a te promova așa?