E anul 2000, cartierul meu e tot aici, nu, nu, asta e de altundeva. E anul 2012, smartphone-ul meu e tot aici și e plin de aplicații mici. Da, există o aplicație pentru orice, iar dacă nu s-a dezvoltat încă, e musai să se rezolve! Băieți prevăzători, cei de la okazii.ro au văzut că au, lunar, vreo 250.000 de vizite de pe iPhone, așa că au făcut o aplicație pentru al lor site, care e și cel mai mare de comerț online din România.
Eu utilizez okazii.ro de vreo 6-7 ani, lejer, și tare mi-era pe după mână să stau să recuperez parola de fiecare dată, pentru că o uitam, bineînțeles, iar să navighez de pe browser-ul telefonului, iar nu era bine. Așa că am instalat aplicația de iOS și am touch-uit-o în încercarea de a mă familiariza cu ea (e foarte ușor) și de a-mi găsi un Kindle ieftin. Mai rău ca o femeie, m-am întins la vizionat produse și am ajuns să-mi cumpăr un mouse pentru laptop. Bineînțeles că nu-mi mai știam parola de la cont, iar resetarea se făcea pe o adresă de mail de Yahoo, pe care nu o mai folosesc. Salvarea mea a venit tot de la aplicație, doar am zis că dacă vrei ceva – “there’s an app for that”, așă că am ales varianta de a suna în call-center, unde o donșorică mi-a răspuns imediat. Eu mă întrebam, frațică, oare cum îi explic ce produs vreau? Operatoarea m-a întrebat ce am ales să cumpăr, i-am zis un mouse, la care ea mă întreabă Modelul X, Firma Y, prețul Z? Alo, Gog, tu ești? Mi-a explicat apoi, că poate vedea ultimele căutări/accesări și m-a închis, eram F de la Fazan. După apel, am primit un mail de confirmare (am dat cu bifa, ce să fac), iar mai apoi încă unul cu datele de contact ale vânzătorului. Ole, și am scăpat!
Din aplicație se poate comanda și fără să ai cont, varianta 1 fiind cea aleasă de mine, prin apel la Call-Center, varianta a doua fiind cea direct din aplicație, ceea ce contribuie la rapiditatea procesului de vânzare-cumpărare.
Aplicația arată cam așa și are patru mega! Pam pa!