Dacă Pro-ul are Voyo și merge, Anteniștii au pus-o și ei de ceva similar antenaplay.ro. Nimic rău până aici, evoluează piața, însă marea mea uimire a fost când am văzut ce logo are platforma Antena Play. Știam că am mai văzut undeva aceeași identitate vizuală, dar cu altă culoare, așa că m-am pus pe întrebat la nenea Google și am aflat imediat că logo-ul original aparține RMGC (Roșia Montană Gold Corporation). Ce să înțeleg de aici, că “s-a furat” un logo? Poate unii vor înțelege că platforma Antena Play e sponsorizată de către RMGC. Chiar sunt curios să aflu detalii, că nu cred că e doar o potrivire, deși mă aștept să o aud și pe aia cu “Da, dar logo-ul nostru e albastru, nu galben!”…
E stock logo :))
Cei de la Google (Drive) l-au gândit puțin.
Nu cred că a furat nimeni nimic. Sunt logo-uri gata făcute (sau mai bine zis icon-uri) în toate bazele de date cu poze. Vezi istock, shutterstock etc. Îți cumperi unul de acolo și cam aia e. Ete „aci” un exemplu http://www.istockphoto.com/stock-illustration-16461450-design-elements-circle-set-3.php?st=c60a22d A…că nu au fost inspirați cei de la antenaplay să se uite măcar un pic stânga-dreapta asta e altă poveste. Ideea e că nici cei de la RMGC nu au fost mai creativi 🙂
Poate Antenele l-au consultat pe Ponta cu privire la designul logo-ului.Zic și eu
Pe acelasi principiu ca si „episodul frunza”. Despre asta a scris in 2010 Ruxandra: http://pandoras.realitatea.net/politica-societate/logo-ul-turistic-al-romaniei-costa-73-de-bani-11830.html
Diferența e că acum totul e „la privat” și nu e vorba de sume enorme plătite aiurea, ci de copie 🙂
Nici la aprozar nu mai foloseste lumea logo-uri „stock”, dar uite ca la nivel macro „brand-uirea” de doi lei inca se mai practica.
Poate sunt ambele conduse de aceeasi corporatie 😀
Mai bagă unul în listă: http://www.omnilogic.ro/images/omnilogic_logo.jpg
Hai că ăsta nu e e perfect la fel 🙂