Sau cum poate un DJ bun să-i facă pe oameni să bea mai puțin la o petrecere. Asta unu la mână și doi, Armin van Buuren, căci despre el este vorba, a oferit și un interviu în exclusivitate pentru România, o parte dintre întrebări fiindu-i adresate și de bloggeri, români și ei. Acum nu pot decât să mă laud că două întrebări îmi aparțin 😀 Prima “Care e cel mai neobișnuit loc în care ai băut un Heineken?” și “Care este cea mai neconvențională petrecere la care ai fost în România?” Ce a ieșit, vedeți mai jos:
HEINEKEN a incheiat un parteneriat cu celebrul DJ international Armin van Buuren pentru prima campanie ce promoveaza consumul responsabil in randul tinerilor adulti care consuma alcool pe ringul de dans si in jurul acestuia. Campania globala numita “Dance More, Drink Slow” transmite un mesaj puternic de consum responsabil si are o abordare noua si inedita. Campania are ca obiectiv sa transforme consumul moderat intr-un comportament aspirational pentru cei care petrec o seara in oras, subliniind importanta de a detine si pastra controlul in orice situatie.
Campania “Dance More, Drink Slow” este sustinuta de noua melodie a lui Armin van Buuren, “Save my Night”, care incurajeaza si celebreaza comportamentul moderat. Difuzata in 42 de tari, melodia poate fi ascultata de fanii muzicii trance de pe toate continentele.
Pingback: Responsabilité, moderație, bere - bunescu.ro, un blog de Ionut Bunescu