Colgate, Blend a med, Lacalut, Sensodyne, săriți cu banii, am o super idee pentru voi. Fie, v-o dau pe gratis, la ce win-win perfect ar ieși. Cum ar fi ca tu, producător al unei paste de dinți să faci o campanie cu „agenți” care să fie strategic poziționați la fiecare intrare de metrou (cam greu pentru RATB) unde să oferi gratuit accesul în mijlocul de transport în comun + o mostră mică de pastă de dinți.
Ah, am uitat ceva, agenții trebuie să întrebe fiecare călător dacă s-a spălat pe dinți, dacă nu, rușine mare pe el și îi dați pasta de dinți (poate și o periuță), dacă da, felicitări, alea-alea, așa e bine, poftim cado o pastă de dinți șmecheră.
Efect? În cel mult o săptămână, numărul celor cărora le pute gura în public (da, limbaj direct, pentru că merită) se va diminua semnificativ, măcar de rușinea că îi întreabă o promoteriță drăguță, la metrou, dacă s-au spălat pe dinți.
Pingback: Pacientii fac lucruri trasnite - bunescu.ro, un blog de Ionut Bunescu