Fun în Social Media cu Coca-Cola

De asta-mi place atât de tare Social Media, pentru că e un domeniu atât de versatil care îți permite să faci multe glume sau să fii haios și, pe lângă relaționarea cu clienții dificili (cărora nu le convine niciodată nimic), ai ocazia să interacționezi cu oameni simpatici, care înțeleg eforturile companiei de a le oferi un răspuns, o mână de ajutor ori suportul de care au nevoie. Echipa de online de la Altex (din care fac și eu parte) încearcă să fie cât mai aproape de suflețelul clienților, în Social Media (mai țineți minte selfie-ul cu vaca, nu?), dar acum a venit rândul meu, ca utilizator/fan/consumator/client să fiu măgulit haios.

Coca-Cola a trimis bloggerilor și presei o invitație atipică: o sticlă ce avea un mesaj lipit pe fundul sticlei, astfel încât trebuia să bei conținutul pentru a putea citi textul invitației. Văzusem câțiva bloggeri care primiseră deja sticla, dar eu am vrut să fiu mai rebel, mai altfel, așa că m-am chinuit puțin și am reușit să citesc ce scria în invitație fără să desfac și, implicit, să beau conținutul sticlei. M-am și mândrit cu asta pe Instagram/Twitter/Facebook… dar nu prea mult, că a venit imediat reacția din partea Coca-Cola. Și a strâns mai multe like-uri decât postarea mea. #pățăști

GG oamenilor de online de la Coca-Cola, vă pupă John.

 

Lasă un răspuns