Vine GPeC 2016 peste noi, am 2 invitații pentru voi

A fost anunțată a 11-a ediție anuală a GPeC – Gala Premiilor eCommerce, ce va avea loc în noiembrie 2016, însă până atunci mai sunt câteva luni presărate cu multe evenimente, primul fiind GPeC Summit, pe 25-26-27 mai 2016, unde puteți veni și voi, pentru că am un concurs simaptic, mai jos.

După cum ziceam, GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26- 27 Mai, 3 zile intensive deconferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.

Până pe 15 mai pot fi procurate bilete Early Bird, de aici, cu 147 de euro, iar în cele trei zile organizatori spun că va fi cam așa:

CE TE ASTEAPTA LA GPEC SUMMIT
ZIUA 1, 25 MAI 2016 – CONFERINTA GPEC
  • 1 zi de Conferinta Premium, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internationali si romani;
  • Hot topics: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;
  • Cifre, statistici si tendinte de evolutie despre comertul online romanesc si european / market insights;
  • GPeC E-Commerce Expo: te intalnesti fata in fata si stabilesti parteneriate cu principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;
  • GPeC E-Commerce Party: dezlantuim networking-ul in super muzica si super petrecere!
ZIUA 2 SI ZIUA 3, 26 & 27 MAI 2016 – WORKSHOPURILE GPEC
  • 2 zile de Workshopuri, adica 18 ore de content direct aplicabil pentru ca tu sa vinzi mai mult! #nobullshit;
  • Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
  • Workshopuri sustinute de cei mai buni traineri internationali si romani –  toti trainerii GPeC Summit au un background profesional de invidiat in e-commerce si sunt practicieni, deci TU ai numai de castigat!

Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:

  • Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics   Association)
  • Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
  • David Darmanin (Founder Hotjar)
  • Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
  • Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
  • Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
  • Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
  • Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)

Competiția Magazinelor Online GPeC 2016

Până pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online, se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce – membri în Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcționalități, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice și Profesionalismul și Calitatea Serviciilor magazinelor.

Toate informațiile despre GPeC Summit Mai 2016 sunt pe site-ul oficial, iar dacă îmi spui de ce îți dorești să fii prezent la eveniment, am două invitații pentru cele mai argumentate răspunsuri primite până pe 17 mai, ora 23:59. Voi anunța cei doi câștigători în seara zilei de 18 mai, spor la comentat!

GPeC 2016, ediția de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pieței de curierat din România

Eveniment susținut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, Retargeting.biz,Visa

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

 

UPDATE – Pentru că nu m-am putut decide la doar două răspunsuri bune, am decis să apelez la random.org pentru a alege câștigătorii, așa că domnițele Catalina și Cristina C. sunt rugate să-și verifice mail-ul. Felicitări, ne vedem săptămâna viitoare la GPeC Summit!

 

Acest articol are 11 comentarii

  1. Liana Aldea

    Experienta GPeC din noiembrie anul trecut m-a ajutat sa dau proiectului la care lucram atunci o noua fata si un plus de valoare.
    Summitul GPeC de peste cateva saptamani ma gaseste in pragul unor noi provocari, intr-un proiect 100% personal si VREAU sa fiu ACOLO, sa nu ratez nici un speech, nici un workshop si nici o ocazie de networking.

  2. Razvan

    Am un magazin online la inceput de drum si stiu ca potentialul lui este foarte mare, dar nu am informatiile necesare pentru a-mi defini strategia de dezvoltare. Sunt convins ca participand la un astfel de eveniment voi putea aduna o multime de idei pe care as putea sa le structurez apoi intr-o strategie mult mai buna decat as putea-o face acum.

  3. Catalina

    Vreau să merg la GPeC Summit 2016 pentru că sunt interesată de strategiile de creștere a unui business online, de exemple concrete despre cum îți poți îmbunătăți conversia, cum îi oferi utilizatorului o adevărată experiență atunci când intră online să îți cumpere. Totodată calitatea speakerilor acestei ediții, cum este Marie Polli, pe care o urmăresc cu interes îmi confirmă valoarea evenimentului. Cred cu tărie că exemplele practice, experiența invitaților și diversitatea domeniile în care aceștia activează îmi vor fi de real folos în provocările profesionale pe mai departe. Acticez în marketing online, iar participarea la GPeC ar reprezenta o oportunitate excelentă de a mă alinia tendințelor actuale din e-commerce. Mulțumesc!

  4. ioana

    Calitatea informatiei, a speakerilor, a participantilor. Pentru sectiunea de networking. Este un event care merita timpul nostru.

  5. Stefan Andrei Marius

    vreau sa siu cum pot transforma un site online de prezentare intr-un e-shop (integrare ERP – platforma, payment, stocuri etc)

  6. Cristina C.

    Urmeaza sa deschid propriul magazin online prin care doresc ca utilizatorii sa aiba o experienta placuta, sa devina clienti,imi doresc sa ii fidelizez si odata cu acumularea experienței sa mentin un trend crescator al afacerii. Pentru asta am nevoie de informatii de la cei mai buni practicieni in ecommerce si marketing digital iar Gpec e locul unde trebuie sa caut raspunsuri si solutii.

  7. Tudor Barbu

    De mai mult de un an de zile detin impreuna cu sora mea un magazin online, business in care am cam aterizat la initiativa ei, in momentul cand mi-a propus asocierea eram paralel cu tot ce inseamna e-commerce-ul, veneam din servicii si nu aveam habar cu ce se mananca. Ce fac de cand lucrez la magazin? Invat! In fiecare zi! Gpec 2016 este o oportunitate sa cunosc lucruri importante pentru a-mi putea dezvolta magazinul.

  8. Victor Antiu

    Eu vreau sa merg in mod special pentru David Darmanin. Nu l-am ascultat pana acum si sunt foarte interesat de povestea Hotjar, mai ales ca dezvolt si un produs de marketing online.
    De altfel, intregul lineup de anul acesta mi se pare foarte bun si oricine lucreaza in online are ce invata.

  9. Irena L.

    Pentru mine este momentul unei schimbari profesionale catre digital marketing. Cred ca aceasta conferinta poate fi punctul de pornire pentru ceva nou si foarte interesant.

Lasă un răspuns