La sfârșitul lui iunie am făcut, pe asos.com, prima comandă cu livrare în Beceni. În Militari ajungeau toate corespunzător, cu mici întârzieri, dar ajungeau. Coletele mai bușite uneori, dar erau haine, deci fără lucruri deteriorate. Chiar și când mi-au bușit coletul cu parfumuri de la FragranceDirect, tot erau produsele intacte. Mă rog, să revenim la comanda Asos din Berceni.
Am plasat-o pe 26 iunie, urmând a fi livrată, prin Poșta Română, până cel târziu pe 7 iulie, adică acum fix o săptămână. Am mai așteptat, până să dau un semn celor de la Asos, eram deja trecut prin astfel de întârzieri. Aseară am deschis un ticket la Asos, dar am căutat și date de contact ale oficiului poștal unde ar fi trebuit să ajungă a mea comandă. Am găsit două adrese de mail, nr de fix, nr de fax, nr de mobil al dirigintei.
Am scris un mail către ambele adrese de mail, cu gândul că, poate-poate, îmi răspunde cineva. S-a făcut deja 12 și nimic, așa că am zis să-mi încerc norocul și să o apelez pe doamna dirigintă, pe numărul de mobil. Deși mă așteptam să îmi răspundă o gogonea (ca să nu zic acritură), vocea de la capătul undei celulare era chiar umană (atipic pentru Poșta Română).
M-am prezentat și i-am explicat situația, diriginta s-a scuzat că nu e la birou să verifice, fiind în schimbul al doilea, urmând să înceapă munca de la 14.00. Mi-a spus și de ce nu a răspuns nimeni la mail, accesul fiind posibil doar din biroul ei, unde erau logate și acele conturi. Mi-a cerut datele, a zis că încearcă să verifice și revine, ori acum, ori după 14.00 când ajunge la muncă.
BANG! După 25 de minute, doamna dirigină Elena Dascălu de la OP7 mă sună și îmi spune că al meu colet e la Poștă din 4 iulie (!!!), doar că nu înțelege de ce n-am fost informat, că poștașul din zonă e băiat cuminte, sigur a livrat înștiințarea, m-a întrebat dacă am cutia poștală cu ușiță asigurată etc. Mă rog, că e greu cu birocrația la Poșta Română, știm cu toții, dar pe mine m-a uimit bunăvoința de care a dat dovadă diriginta.
Doamna Elena Dascălu, tot respectu’, cu oameni ca dvs se va schimba țara asta în bine.
Vezi cum arata trackingul postei vs porcaria de la fan curier. Posta bate fan curier.
Stimate dle Bunescu, nu sunteti singurul „socat” in mod pozitiv de amabilitatea dnei Elena Dascalu. Si eu ar fi trebuit sa primesc o expediere din Germania si tot nu o primeam. Asa ca am sunt la Oficiul Postal 7, unde mi-a raspunsdna Dascalu. Imediat mi-a promis ca se intereseaza de situatie si mi-a dat numarul ei de mobil, daca cumva nu ma suna ea sa mai revin eu. Nu a fost nevoie, pentru ca in 15 minute m-a sunat ea si am lamurit situatia.
Azi am sunat-o din nou, pentru ca ziarul la care sunt abonat, de o saptaman ori vine din 2 in 2 zile, ori nu vine de loc. Si atunci am zis sa profit ca am numarul ei si sa incerc sa o sun inca o data. Mi-a raspuns imediat, fiind foarte suparata ca nu am primit ziarul, spunand ca asa ceva nu e posibil si ca e normal daca m-am abonat la un ziar sa-l si primesc in fiecare zi. A spus ca maine va vorbi cu postasul si daca nu se remediaza situatia in mod amiabil, atunci va trece la masuri administrative. Si, desigur, mi-a zis sa o sun daca se mai intampla ceva de genul acesta.
Este incerdibil ca exista oameni atat de draguti si saritori. De fapt asta ar trebui sa fie normalitatea, dar noi ne miram cand intalnim asa ceva, cu situatiile neplacute fiind, din pacate obisnuiti. Sa speram ca amabilitatea dnei Dascalu este contagioasa…
Draga domnule Ionut Bunescu, personalul din Posta Romana ar fi altfel daca ni s-ar crea conditii de munca . Lucrez la un oficiu postal din Iasi si sunt relativ iubita de clienti (bine, niciodata nu vor fi multumiti toti!) … Situatia e cumplita in interior , dar ca si doamna Diriginta de la Oficiul dvs.sunt multe altele . Diriginta noastra a cautat un client pe facebook ca sa nu-i trimita un coletel din exterior inapoi , fiindca expirase termenul de pastrare…Pacat ca lumea vede doar ce e la suprafata , adica bietii oficianti care nu stiu cum sa faca fata la ghiseu si nu realizeaza ca toate problemele pornesc de la cei de sus …Suntem oameni (si unii chiar cu suflet mare!!, dar , din pacate sistemul e bolnav. ca peste tot in Romanica noastra
Dragă doamnă Carmen Crețu, vă foarte mulțumesc pentu acest comentariu. 🙂
RESPECT! IN CE TARA TRAIM ??????? ACEASTA INSTITUTIE ESTE DEPASITA MORAL, TEHNIC, FINANCIAR, HR ETC.
ESTE O CONSECINTA A VIETII DE 26 DE ANI DIN ROMANIA SI A STAFFU-LUI.
ESTE NECESAR SA FIE REDRESATA SI UPGRADATA VIETII COTIDIENE.
DACA SE VREA AR TREBUI LUAT EXEMPLUL INSTITUTIEI DIN GERMANIA, ALTFEL, STAI LA COADA LA GHISEU, POSTASII NU AU BIROURI, PERSONAL LA GHISEU REDUS, PROCEDURI DEPASITE, PERIOADA DE TIMP DE DISTRIBUIRE CAM MARE FATA DE CONURENTA ETC ……………..NO COMMENT.
Pingback: Thank you for your business! | Alexandru Petrescu