Am primit un comunicat de presă care spune că “NESCAFÉ® Dolce Gusto® și will.i.am sărbătoresc reinventarea clasicului prin creativitate”, așa că am aruncat un ochi peste multele clipuri de pe Facebook, l-am selectat eu pe cel final, spotul TV de 45 de secunde, că să vedeți direct rezultatul și apoi vă las și link-ul spre activarea online super mișto, care are și un premiu, la final – un pickup automat (10 premii).
Treaba e cam așa:
NESCAFÉ® Dolce Gusto® a dat startul campaniei „Creativitatea reinventează clasicul”, al cărei ambasador global este will.i.am. Campania aduce în prim plan puterea creativității de a reinventa clasicul atât în industria muzicală, cât și în universul cafelei.
“Doar prin creativitate poți reinventa clasicul” – will.i.am
Iubitorii de cafea își doresc să trăiască experiența perfectă oferită de o cafea de calitate. Astfel, NESCAFÉ® Dolce Gusto® îi ajută să experimenteze o cafea desăvârșită, care depășește convenționalul.
Iar înscrierea în concursul unde poate fi câștigat un pickup automat (x10) se poate face aici, după ce sunt parcurși 4 pași dintr-o experiență multimedia tare faină.