De la începutul lui decembrie sunt fericitul posesor al primului meu smartwatch, un Vector Luna, curea neagră din silicon. Voiam Apple Watch, dar finanțele m-au făcut să regândesc alegerea, iar după o lună și un pic, nu regret alegerea. Treaba e că Fitbit tocmai a cumpărat Vector Watch și din ce am citit în comunicat, smartwatch-urile VECTOR nu vor mai fi produse.
Prin urmare, dacă vrei să-ți iei și tu unul, acum e momentul, cât încă mai sunt pe stoc. Vezi aici oferta Altex, sunt și ceva reduceri frumoase.
Ce trebuie să știi despre Vector Watch, respectiv despre achiziția de către Fitbit
- Vector este unul dintre puținele smartwatch-uri care chiar arată a ceas, nu îl încarci zilnic (chiar ține 30 de zile bateria), îți arată toate notificările pe ecran – până la urmă asta e caracteristica principală a lui, să nu ridici telefonul de pe birou sau să îl scoți din buzunar la fiecare vibrație, așa economisești foarte mult timp, mai ales când lucrezi, prin urmare vei pune mâna pe telefon doar dacă e vreo notificare importantă sau un apel/sms. Dacă stai cu căștile în urechi, așa ca mine, poți vedea pe ecranul ceasului cine te sună, poți răspunde/respinge, iar sms-urile sunt derulate pe ecran. Ecranul este aproape ca la Kindle, nu este necesară aprinderea ecranului decât în condiții de luminozitate scăzută, când senzorul se va ocupa singur de asta. Plus, în lumina soarelui, vezi totul perfect. Pentru mine este smartwatch-ul perfect, nici ultra-device, nici ceas normal, ci undeva la mijloc, îmi satisface nevoile și nu trebuie să-l încarc în fiecare seară.
- Vector Smartwatch va fi comercializat în continuare la toți partenerii existenți, la fel și accesoriile. Ceasul va funcționa în continuare, software-ul recent v2.0 este ultimul update major, dar vor mai exista update-uri de funcționalitate venite odată cu noi update-uri ale sistemelor de operare alte smartphone-urilor compatibile. Nu vor mai apărea noi produse Vector Watch, software și hardware. Garanția rămâne valabilă, pentru 1 sau 2 ani, în funcție de piață, iar echipa de suport va fi disponibilă în continuare la Help Page și support@vectorwatch.com, tot aici vor putea fi făcute și eventualele solicitările de reparație după expirarea garanției. Retururile pentru ceasuri noi achiziționate pot fi procesate în mod normal, conform politicii fiecărui retailer. Developerii vor putea crea și trimite, în continuare Watch Faces aici http://developer.vectorwatch.com/, nu se schimbă nimic în acest sens. Tot comunicatul și toate informațiile sunt aici http://vectorwatch.com/fitbit, iar dacă aveți întrebări sau curiozități despre Vector Smartwatch, vă stau la dispoziție cu mare drag.
Salut,
Cumva support pentru vector watch mai exista?
Cumva un service de reparatie pentru el exista?
Multumesc
Un service as dorii să-mi Spune-ți unde exista mi-a apărut pe display o pată neagră !!