În ultima perioadă am început să tot testez parfumuri mai noi, adică apărute în 2016 sau, cum e cazul de față, chiar lansate în 2017. Și e bine, ies din zona de confort a parfumurilor celebre, văd ce se așează bine pe pielea mea și ce merită recomandat sau cumpărat și a doua oară. Dacă acum o lună povesteam despre Hugo Boss: Boss The Scent (for her / for him), acum a venit rândul noului HUGO ICED, de abia apărut în România.
Ca bărbat, trebuie să fi mirosit, dacă nu să fi avut, măcar o dată, clasicul parfum HUGO Man (lansat în 1995). Mi-aduc și acum aminte de el, cum era la modă în perioada în care eram liceean, prin clasa a 10-a, parcă (2002-2003). Dar cum timpul trece, generațiile se schimbă și gusturile la fel, acum Hugo Boss a lansat o nouă variantă, destinată noii generații – HUGO ICED, un parfum dinamic, care se deschide prin note de vârf de mentă inghețată, continuă cu note de mijloc inovative de ceai sălbatic, combinate cu ienupăr și suc înghețat de portocale amare și conchide cu notele de bază de vetiver sălbatic, culminând într-o explozie de miresme proaspete, aromate, inghețate și revigorante.
Pentru mine e un parfum fresh, citric (și știți că eu ador parfumurile citrice), energic, perfect pentru o ieșire la terasă, un 1 mai la mare sau o plimbare în parc. E fix boost-ul de energie de care ai nevoie pentru a ieși din casă. Mie-mi place. Mult.
Noul parfum este promovat, alături de cel clasic, de către actorul Zac Efron, prin campania #YourTimeIsNow, iar mai jos sunt clipul de promovare + înregistrarea sesiunii de LIVE Q&A cu Zac, de pe pagina de Facebook Hugo Boss (începe după 1 minut de liniște). HUGO ICED este disponibil în variantele de 75 sau 125 ml, la 267, respectiv 375 de lei, la Douglas.