Dacă până acum trebuia să faci trei pași pentru a-ți afla rating-ul (Help – Account and Payment – I want to know my rating), acum acesta va fi afișat direct lângă poza de profil. Eu am un rating frumușel, de 4,89, adică fix media din București, dar sub cea din România, care este 4,93.
„Șoferii se străduiesc să facă experiența cu UBER cât mai plăcută, iar așteptarea noastră este aceeași și din partea pasagerilor. Dar mulți pasageri uită că și ei primesc un rating, iar lucruri ca mâncatul în mașină sau trântitul ușilor pot afecta negativ experiența unui șofer partener” spun oficialii UBER.
UBER România i-a întrebat pe șoferii parteneri care sunt cele mai frecvent motive pentru care dau un rating mic. Iată cele top 5 motive:
- Stabilirea greșită a punctului de preluare în aplicație, deși aplicația permite mutarea pinului cu exactitate.
- Trântitul ușilor.
- Atunci când pasagerii nu folosesc portiera de pe partea lor, fie când urcă, fie când coboară, murdărind astfel mocheta de la mijloc.
- Atitudine lipsită de respect față de șoferul partener.
- Întârziatul mai mult de 3-4 minute, mai ales atunci când adresa este pe o stradă unde nu se poate staționa sau unde locurile de parcare sunt limitate.
Utilizatorii din România au un rating mediu de 4,93
Rating-ul cel mai mare îl au brașovenii (4,97), urmați de utilizatorii din Timișoara (4,95), Cluj (4,94) și de București (4,89). Utilizatorii din București au un rating mediu ușor mai mic decât cel al pasagerilor din Varșovia (4,92) sau Praga (4,91).