Lumea începe să se cam plictisească de talent show-urile vechi, iar de cele de cooking le e cam greață multor telespectatori, așa că noile anunțuri pică la fix. Probabil, producătorii au observat că emisiunile cu oameni simpli (nonvedete) prind foarte bine, așa că s-au axat pe căutarea unor noi formate de succes, pe lângă ce rulează acum: „Ce spun românii?” / „Bravo, ai stil!” sau mixul de vedete cu oameni simpli – „Jocuri de celebritate„.
Prin urmare, azi, Pagina de media a anunțat faptul că ProTV și Antena 1 au achiziționat câte un format nou, probabil ambele cu debut în toamnă, cel puțin la Antena deja se fac preselecții.
ProTV – PE BUNE (cu Andi Moisescu)
Formatul Who knew? („Pe bune?!”) este achiționat de la Fremantle Media, iar quizz show-ul va fi prezentat de către Andi Moisescu, alături de doi căpitani, actori de comedie. Oare Bobonete și Strunilă? Vom vedea. Emisiunea constă într-o competiție în care se dulează două echipe, mai exact:
„Este vorba despre un joc simplu, usor de urmarit, fara aplicatii sau reguli complicate, dar cu rasturnari de situatie savoroase in final. Telespectatorii vor invata ceva nou si surprinzator in fiecare editie a show-ului, lucruri la care nu s-ar fi gandit vreodata.”
ANTENA 1 – The Wall
Cel mai probabil nu vor păstra numele original, ci îl vor adapta în limba română. Dar, până atunci, anteniștii au dat deja drumul preselecțiior pentru show-ul care va debuta în toamnă (formular de înscriere, aici).
„Antena 1 pregătește pentru această toamnă unul dintre cele mai de succes game-show-uri aflate în momentul acesta pe piața internațională, The Wall. Formatul a fost creat de LeBron James, celebrul jucător NBA, alături de Maverick Carter și Andrew Glassman, cei trei fiind de altfel și producătorii executivi ai show-ului.
Bazat pe întrebări de cultură generală, The Wall aduce în competiție soți, iubiți, frați, copii și părinți, prieteni foarte apropiați, care pot câștiga premii ce le vor schimba viața. Spre deosebire de game-show-urile obișnuite, acesta include un plus de suspans prin prisma relației dintre participanți și a faptului că nu doar răspunsurile corecte, dar și încrederea în partener pot influența câștigarea premiilor.”