Mă știți că sunt mare fan Coca-Cola, așa că la Untold n-aveam cum să nu observ activările mișto făcute de Coke, asta după ce faina campanie cu brățările de pe sticle a ajuns la final, iar câștigătorii le-au putut transforma în brățări de acces la cel mai tare festival de la noi.
Deci 1200 de oameni au beneficiat de abonament duble la UNTOLD, asta pe lângă abonamente la Neversea, experiențe super cool (Meet & Greet cu artiști din România) + sute de mii de alte premii și experiențe, despre care v-am povestit aici, iar acum, la festival, treaba s-a prezentat cam așa: cu Pop-Up Store, de unde am tricoul simpatic din fotografia de mai jos, funky dubița Coca-Cola și alte activări simpatice pe care le puteți desoperi pe aleea centrală. Acestea fiind zise, ne vedem diseară, la cea de-a doua zi de Untold 2017, cu Lost Frequencies, Don Diablo și Dimitri Vegas & Like Mike, pe Main Stage / Dranon’s Nest (Cluj Arena). Voi, pe unde vă rupeți tenișii la dans?