Acesta este un articol în care îi aplaud pe cei de la Provident pentru o campanie video incredibil de tare. Nu, nu m-au plătit. Treaba e cam așa, pe 5 septembrie 2017, în timpul unei reclame difuzate la TV, Provident a schimbat textul ăla mic, obligatoriu, cu detalii despre dobândă, rată lunară etc, cu următorul text: Această reclamă este vizionată de peste 1.500.000 de români. Ne întrebăm câți citesc detaliile pe care instituțiile financiare le pun în reclame. Sau în contracte. Așa că dacă ai avut curiozitatea să citești acest text, sună la 021 94 52 (număr cu tarif normal) și primești un premiu garantat.
Eh, câți oameni au citit, câți au și sunat pentru premiul garantat? Cifrele sunt următoarele:
- 7,7 milioane de români au fost expuși reclamei cu mesajul schimbat (adică atâția ar fi putut vedea reclama)
- 10 (zece) dintre ei au sunat la numărul afișat pe ecran
- 9 dintre ei au cerut informații despre un credit care nu era promovat în reclamă
- UN SINGUR român a sunat să-și revendice premiul!
Aplauze pentru execuție, știm cu toții cum semnăm contractele, în general, mai ales cele de valoare mică. Da, Provident, ca oricare altă instituție financiară nebancară, are dobânzi mari, dar știi asta, că îți scrie în contract, pe care îl semnezi cu mâna ta, atunci când ai nevoie de banii ăia pe care îi împrumuți. Asta pentru că văd des comentarii de genul „cămătarii!”.
Acest video este parte din campania „Creditare responsabilă”. Provident își propune educarea consumatorilor cu privire la interesul pe care trebuie să-l acorde atunci când citesc orice contract, înainte de a-l semna. Provident semnează pentru creditare responsabilă.