Probabil știți de scandalul în care a fost implicat retailer-ul H&M, prin campania considerată rasistă de foarte multă lume, mai exact vizualul cu acel copil de culoare, îmbrăcat într-un hanorac H&M verde, pe care scrie COOLEST MONKEY IN THE JUNGLE.
În urma nefericitului scandal, catalogat neglijent, nepotrivit, chiar dezgustător de către mii de voci din online, artistul The Weeknd, profund jingit, a anunțat că nu va mai colabora vreodată cu H&M.
Reacția H&M, conform metro.co.uk, a fost următoarea:
A spokeswoman for the retailer said: „This image has now been removed from all H&M channels and we apologise to anyone this may have offended.„
Dar cel mai tare mi se pare zvonul (care pare să fie adevărat) conform căruia rapper-ul P.Diddy vrea să-i ofere un milion de dolari copilului din reclama H&M, pentru a fi imaginea brand-ului său Sean John.
Puff Daddy a postat, mai întâi, imaginea de mai jos, pe Instagram și Twitter, cu controversatul vizual modificat, pe hanorac scriind acum COOLEST KING IN THE WORLD.
diddy: Put some respect on it!! When you look at us make sure you see royalty and super natural God sent glory!! Anything else is disrespectful.
Sursa – metro.co.uk
Real-time marketing cum s-ar zice!