#seștie că orice greșeală se plătește, asta-i viața, doar că la un asemenea nivel, cred că ar fi trebuit informațiile și materialele verificate atent înainte de a fi proiectate și imprimate la un târg mare, precum SIAB. E vorba de încurcătura făcută de KIA, sponsorul FCSB, care a proiectat imagini, dar și imprimat cartonașe pentru autografe cu numele echipei FC Steaua București, nu FCSB. Iar de aici a început nebunia.
Prin urmare mai mulți fani FC Steaua București au asaltat pagina de Facebook Kia Motors Romania și au început să arunce cu rating-uri de 1* + urări de bine, astfel rating-ul a ajuns acum, de la 4,8* la 1,4*.
Cei de la KIA au reacționat aseară, prin postarea de mai sus, însă oamenii continuă să fie agresivi, ajungând până la solicitarea demisiei directorului de marketing (cu nume și prenume). Regretabil… și de băgat la cap că o verificare suplimentară nu strică niciodată, asta dacă nu a fost ceva intenționat, după cum acuză alți fani, prin comentarii, că se folosesc de numele FC Steaua București.