Recunoaște sincer, când ai mai văzut un clip video la TV? Excludem cazurile de genul “eram la coadă la tuns / la dentist / am televizor în bucătărie” și altele asemenea. Când apare o melodie nouă a unui artist preferat sau chiar vreo tigaie trap românească pe care vrei să o vezi ironic sau din curiozitate, pe YouTube ajungi. Drept urmare n-ar trebui să ne mire procentul din titlu, ata ete, YouTube papă 37% din felia de internet mobil.
În același timp, Facebook ronțăie 8,4%, Snapchat e aproape (cu 8,3%), urmând Instagram cu 5,7%, Web browsing 4,6%, WhatsApp 3,7%, Facebook Video ia o bucățică de 2,5%, mai mult totuși decât Netflix, care are 2,4%. App Store (2,1%), Google Play (1,9%) și altele (23,4%) întregesc plăcinta.
Da, avem zeci și sute de giga de net de la operatori, dar parcă tot mi se pare ciudat, dacă mă uit la comportamentul meu și traficul de net consumat pe mobil, cred că 40% e Facebook, 20% Instagram, 10% Mail, 10% Browsing, 5% Netflix, 3% YouTube, 2% HBO GO și 10% altele. Tu?