Nestea este un brand de ice tea care aparține Nestlé, iar în România a fost prezent pe piață în perioada 2004 – 2017, printr-un parteneriat cu Coca-Cola. De la 1 ianuarie 2018, Nestlé a considerat că este momentul potrivit pentru a dezvolta Nestea independent, motivând că piața ceaiului ready to drink a evoluat.
Prin urmare, Coca-Cola a adus (și) pe piața din România brandul propriu de ice tea, Fuzetea, dezvoltat inițial în 2012,. Mai apoi, în 2018, brandul Fuzetea este lansat simultan în 37 de țări din Europa. Știam de Fuzetea de la Diana, care băuse în SUA, în 2017, și chiar îl așteptam și la noi, cu mai multe arome. Mă rog, au fost lansate doar 5, inițial, iar acum deja au apărut câteva variante noi pe care nu le-am testat: struguri și litchi / afine și mure.
DAR, ca să revin la titlu: eram printr-un Mega Image, acum două săptămâni, și cum mă plimbam printre rafturi, am văzut niște sticle de Nestea, iar primul lucru pe care l-am gândit a fost “Bă, au mai rămas niște stocuri și aici le-au adus?”, ca imediat mai apoi să gândesc faptul că e importat de pe o altă piață, ceea ce a fost fals, de asemenea. Am căutat puțin pe Google și am aflat că Maspex România a lansat la jumătatea lunii iunie ceaiul gata-preparat (ice tea) Nestea, în urma semnării unui acord cu Nestlé Waters pentru dezvoltarea brandului Nestea în Ungaria, Bulgaria și România.
Deci, dacă veți vedea Nestea de piersică sau lămâie, la 1,5l sau 0,5l, să știți că nu e expirat la raft, ci doar e din ăsta nou, îmbuteliat în fabrica de sucuri a Maspex din Vălenii de Munte, județul Prahova, unde sunt produse și sucurile Tymbark. (sursa)
O veste foarte buna! Nu intelegeam de ce a iesit de pe piata cand a intrat Fuzetea. De cand a iesit am mai baut doar de vreo doua ore Fuze, dar nu mi-a placut,asa ca am abandonat.
Pingback: Cele mai bune(sciene) din 2019 - bunescu.ro, un blog de Ionut Bunescu