România, promovată de străini

Atunci când am dat share fotografiei în care Shaggy era îmbrăcat în ie (alături de soție), am zis asta: Ce frunză, domne? apropo de Explore the Carpathian Garden și frunza cea de aproape un milion de dolari. În schimb, pe lângă Shaggy, mulți alți străini ne promovează mai bine decât orice campanie a vreunui minister. Ah, gratis, desigur!

Citește mai multRomânia, promovată de străini

Cât de răi putem fi?

Înainte mă întrebam mai des, acum, în agitația cotidiană de la aproape 30 de ani, nu mai am timp să o fac prea mult. Dar zâmbesc ironic și trec peste eternele și inutilele “certuri” din online(blogosferice), atunci când observ că oamenii pot fi mult, dar muuult mai răi, la fel, tot fără vreun motiv anume. 

Citește mai multCât de răi putem fi?

Pizza bună trece foamea rea

În viața oricărui cuplu există momente în care se pune întrebarea: noi ce poziție nouă încercăm mâncăm azi? În weekend se întâmplă cel mai des, mai ales dacă sunt și factori care accentuează lenea (căldura, plictiseala, am mai mâncat deja asta…). Așa că domnița mea s-a apucat de frunzărit site-ul maramureșeanului Nicolai Tand, în căutarea unei soluții.

Citește mai multPizza bună trece foamea rea

AntenaPlay.ro VS RMGC

Dacă Pro-ul are Voyo și merge, Anteniștii au pus-o și ei de ceva similar antenaplay.ro. Nimic rău până aici, evoluează piața, însă marea mea uimire a fost când am văzut ce logo are platforma Antena Play. Știam că am mai văzut undeva aceeași identitate vizuală, dar cu altă culoare, așa că m-am pus pe întrebat la nenea Google și am aflat imediat că logo-ul original aparține RMGC (Roșia Montană Gold Corporation). Ce să înțeleg de aici, că “s-a furat” un logo? Poate unii vor înțelege că platforma Antena Play e sponsorizată de către RMGC. Chiar sunt curios să aflu detalii, că nu cred că e doar o potrivire, deși mă aștept să o aud și pe aia cu “Da, dar logo-ul nostru e albastru, nu galben!”…

 

Citește mai multAntenaPlay.ro VS RMGC

Sari în cap de la 166 de metri?

Mi-am adus aminte că a trecut mai bine de un an de când n-am mai ajuns pe la Barajul Vidraru, deși e doar la 30 de km de casă, dar cum la Curtea de Argeș ajung cam rar, se scuză. N-am fost niciodata un fan al sporturilor extreme, din contră, am fugit cât am putut de ele, deși au mai existat și excepții – pe la 15 ani, o prietenă m-a rugat să mă dau cu ea într-un tâgâdâm (a se înțelege o banchetă mare care se rotește repede), iar cum masculul din mine nu putea să spună că îi e frică, mi-am aranjat mustața de puber, am înghițit în gol și hai pe cai!

Citește mai multSari în cap de la 166 de metri?

Cum sa agăți cu versuri

Toată lumea vorbește despre conținutul video, despre cum el e viitorul și toți comentează posibilitatea introducerii unei taxe PPV (pay-per-view) pentru canalele de pe YouTube. M-am tot gândit și… e cam greu să te captiveze un videoblogger carpato-danubiano-pontic, nu are nici “scule”, poate nu se pricepe la editat video și nici nu prea are nimic interesant de spus. Dacă nu ești Mikey Hash sau nu faci parte din gașca celor de la Creative Monkeyz, atunci ar trebui să vii cu ceva simplu și mișto pentru a putea sparge gheața sau numărul de vizualizări ori  cel de like-uri. Plus că trebuie să scapi de înjurăturile subculturiștilor care trăiesc doar comentând negativ.

Citește mai multCum sa agăți cu versuri

Think outside the box

„Urmatoarea intrebare a fost pusa la un examen de fizica la Universitatea din Copenhaga:
“Cum puteti determina inaltimea unui zgarie-nor daca aveti la indemana un barometru.”
Un student a raspuns: “Legam o sfoara lunga de capatul barometrului, il coboram pana atinge pamantul si daca suntem pe acoperis obtinem lungimea inaltimea cladirii ca fiind lungimea sforii plus lungimea barometrului.”

Citește mai multThink outside the box