140

Nu, nu au rămas mai puțini spartani, nici nu e vârsta mea înmulțită cu șase, e doar numărul de ani pe care i-a împlinit unul dintre brandurile mele de suflet. Heineken, cel care a obișnuit prin activări inovatoare (Most dateable blogger, Crack the case, Tabăra de reformare ș.a.) a împlinit 140 de ani sărbătoriți prin campania Time Capsule, care a culminat cu o petrecere, tare faină, la Biblioteca Națională.

Citește mai mult140

Like a TSAR

Se pare că Alexandru dă de băut. Și de mâncat. Ba chiar și de îmbrăcat like a Tsar. Treaba stă cam așa: până pe 4 mai, Alexander Vodka derulează campanie „Daruri pentru noul TSAR” prin care consumatorii pot câștiga vreo 5.000 de premii. Campania se derulează la nivel național în principalele lanțuri de hypermarket, iar cumpărătorii pot câștiga instant și garantat miniaturi Alexander Vodka, icre de Manciuria pentru „perfect serve” și halate de casă premium din satin.

Citește mai multLike a TSAR

Capsula timpului se închide

Scriam săptămâna trecută de premiera națională Heineken-ească, atunci când, între 21 și 24 februarie, cu ajutorul unei aplicații de Kinect, cei care consumă responsabil Heineken au putut ciocni, virtual, o bere pe ecranele imense de pe clădirea Cocor. Blogerii, care vor juriza și vor alege câștigătorul excursiei la Amsterdam, au testat aplicația în prima zi, dar, se pare că au trecut și vedete care au avut urări pentru cei 140 de ani de Heineken.

Citește mai multCapsula timpului se închide

140 de beri

Ahem, ahem! Vocea e dreasă, dar batista mi-e plină de lacrimi! O dată e ziua unui bun prieten și eu nu pot bea o bere în cinstea lui pentru că, de vreo săptămână, mă tot lup cu o răceală iernatică. Amicul e cam bătrânel, dar se ține bine de tot. Deși aș putea să îi zic, fără menajamente, “străbunicule”, prietenul e mai ager ca mine, chiar și la cei 140 de ani ai săi.

Citește mai mult140 de beri

There’s an app for that (okazii.ro)

E anul 2000, cartierul meu e tot aici, nu, nu, asta e de altundeva. E anul 2012, smartphone-ul meu e tot aici și e plin de aplicații mici. Da, există o aplicație pentru orice, iar dacă nu s-a dezvoltat încă, e musai să se rezolve! Băieți prevăzători, cei de la okazii.ro au văzut că au, lunar, vreo 250.000 de vizite de pe iPhone, așa că au făcut o aplicație pentru al lor site, care e și cel mai mare de comerț online din România.

Citește mai multThere’s an app for that (okazii.ro)

Pufliciul din odaie

Cum, nu știi ce e ăla un puflici? Nu iegzistă așa ceva! Sincer să fiu, nici eu nu știam ce e ăla puflici până acum câteva zile, dar tot ce pot să spun este că stau în acet moment pe el și e tare confortabil. Cred că e cel mai colorat lucru din apartamentul meu (da, normal, chirie) și toată lumea vrea să îl cunoască.

Citește mai multPufliciul din odaie

Îmbarcarea în Plum Media Adventure!

Deși încă e cald afară, uite-acuși vine iarna și magazinele online ar trebui să fie pregătite cu articole de sezon, promoții și noutăți specifice sezonului rece, pentru a se diferenția de concurență și pentru a trezi interesul cumpărătorilor online. Echipa Plum Media dorește să vină în ajutorul proprietarilor de magazine online și să ofere consultanță gratuită e-commerce pe o perioadă determinată de o luna de zile. Pentru mai multe informații despre campanie, click aici.

Citește mai multÎmbarcarea în Plum Media Adventure!

De unde ne mai înțolim

Femeile au la haine și chestii ale căror denumiri nici nu le știu, dar la bărbați, din fericire, e mult mai simplu. Vrei să ieși în oraș? Pui o cămașă pe tine, tragi niște jeanși, o pereche de teniși simpli și aia e. Nu știu alții cum sunt, dar în garderoba mea sunt numai blugi și două, trei perechi de pantaloni din material textil. Dacă te gândești să-ți cumperi pantaloni, clar spui “mă duc să-mi iau niște blugi”, nu?

Citește mai multDe unde ne mai înțolim